AZ ANYATEST PROJEKT

AZ ANYATEST PROJEKT

Tánc. Tévé. Egyebek- Ki ez a csaj és miért csinálja ezt?

2015. szeptember 21. - Kulcsár Vajda Enikő

Körülbelül 15 éven keresztül izzadtam intenzíven különféle TERMEKBEN. Kicsi, nagy és közepes táncterem, évekig minden nap, hétvégén is, kortárstánc iskola, diploma. Munkák: Közép-Európa Táncszínház, Szabó Réka Társulata, Bozsik Yvette, Szegedi Kortárs Balett, Gergye Krisztián,  ösztöndíjak itt-ott, saját darabok ,koreográfus szak a Színművészetin (félbehagytam, nem bánom azóta sem).

Aztán pár éve elég lett a tánc zártságából, gondolkoztam, na mi az ami a totálisan marginális tánc ellentéte, hoppá, tévé. Hirtelen felindulásból jelentkeztem tévés műsorvezetőnek az mtv-be, felvettek, egy ideig ott vezettem mindenfélét, leginkább kulturális műsorokat, leginkább a Kultúrház ismert ebből. Aztán egyre inkább a klasszikus riporteri helyzet kezdett érdekelni, kevésbé a műsorvezetés, ami abban a formájában túl cicababás volt nekem, és sokkal kevésbé alkotótevékenység. Elkezdtem komplett tévéműsorokat csinálni a Spektrum Home-on, és riporterkedtem itt-ott pár évet, végül két éve kikötöttem az Indexvideónál.

Közben még elég sokáig táncoltam, körülbelül 4-5 éve vettem vissza az aktív táncosi létből, azóta inkább tanítok, mindenféle táncokat, meg az időközben kitanult pilatest és jógát.

Ja, és közben még férjhez is mentem, és 3 és fél éve megszületett az első, 3 hónapja a második gyerekem.

Néhány apró mellékszál ( egyetem, szociológia szak, ilyesmi) itt most kimaradt, mert a lényeg, hogy a fent leírt

mindenfélét olvasztom itt össze, a magán AnyaProjektembe, ami jelenidőben dokumentálja a tapasztalatok rögzítését. Tehát tulajdonképp egy Doku ValóságSó :-))dsc_0946.jpgdsc_0110.JPGimg_0149.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://anyatest.blog.hu/api/trackback/id/tr567741052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
1